• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ 
next    /  5 prev
حضور مهندس قنبریان مدیر عامل شركت پتروشیمی شیراز در ششمین كنگره راهبردی و نمایشگاه نفت ونیرو IPEC 2021

به گزارش روابط عمومي شركت پتروشيمي شيراز :
ششمین کنگره راهبردی و نمایشگاه نفت و نیرو با حضور بیژن زنگنه  وزیر نفت وديگران مديران در حوزه هاي نفت و نيرو  با تم اصلی «چشم‌انداز سرمایه‌گذاری، تولید، مصرف و بازار نفت و نیروی ایران» برای مدت سه روز از تاريخ 7 بهمن ماه تا 9 بهمن ماه آغاز به کار کرد.
بر اساس اين گزارش مهندس قنبريان مدير عامل شركت پتروشيمي شيراز در كنگره حضور داشتند و در پنل تخصصي           مازاد تولید متانول، آثارقیمتی و تکمیل زنجیره ارزش از سخنرانان اصلي اين كنگره بودند. از ديگران سخنرانان اين نشست  مي توان به مهندس بهزاد محمدي معاون وزير نفت و مدير عامل شركت ملي صنايع پتروشيمي به عنوان رئيس نشست ، مهندس عباس زاده مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی  و مهندس محمد رضا نعمت زاده مشاور وزير نفت  اشاره كرد.
کنگره نفت و نیرو از جمله رخدادهای سالانه است که توانسته نقش حلقه واسط میان فعالان این صنعت اعم از وزارتخانه‌ها، انجمن‌ها، مدیران، استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها، کارشناسان و مجموعه شرکت‌های داخلی و بین‌المللی را ایفا کند و بستری برای برقراری ارتباط، تبادل افکار و مبادله آخرین راهکارها و ارائه روش‌های بهبود و الگوی نوین حل مسئله در این حوزه فراهم سازد. این رویداد امسال نیز با سخنرانی نخبگان و مقام‌های عالی‌ رتبه بخش‌های نفت و نیرو همراه خواهد بود. 

امتیاز :  ۲.۶۷ |  مجموع :  ۳

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0