• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۶ 
next    /  5 prev
خلق حماسه ای دیگر توسط متخصصان پتروشیمی شیراز

به گزارش  روابط عمومي  پتروشيمي شيراز تعميرات واحد آمونیاك منطقه 3 عملیات  مربوط به ترمیم ترك مبدل E-3403 توسط متخصصان پتروشيمي شيراز با موفقيت انجام گرديد.

با قطع گاز ورودي به منطقه 3 توسط شرکت گاز جهت ترمیم لوله هاي صدمه دیده ، شرایط تعمیر اضطراري بر مجتمع حاکم و بنا به تصمیم مدیریت محترم شركت  ؛ مقرر گردید در فرصت زمانی حادث شده نسبت  به ترمیم  ترك  خوردگی محل جوش  شل  به  تيوب  شيت  مبدل E-3403  اقدام گردد.

این مبدل از جمله مبدل های حیاتی با فشار بالا HP  و دما بالا در واحد آمونیاک منطقه 3 می باشد ، گاز خارج شده از راکتور سنتز با دمای 400 درجه به داخل شل مبدل وارد می شود، داخل تیوب ها آب B F W  با دمای 260 درجه  , و فشار  120-BAR  وارد و با دمای 320 درجه خارج می گردد .  آب گرم شده جهت تولید بخار  وارد استیم درام می گردد . همچنین گاز خنک شده با دمای 320 درجه و فشار  155BAR جهت آزاد سازی آمونیاک به مبدل های دیگر از جمله مبدل E-3404 وارد می شود .

سهل انگاري سازنده در امور جوشكاري و تنش زدايي مبدل موجب وسعت ترك هاي ايجاد شده بر روي مبدل شده بود كه با غرور آفريني متخصصين امور تعميرات و بازرسي فني برگ زرين ديگري در تاريخچه پتروشيمي شيراز ثبت گرديد.

 

امتیاز :  ۳.۱۱ |  مجموع :  ۹

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0