• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ 
next    /  2 prev
بازدید مدیر عامل پتروشیمی شیراز از بیمارستان شهید فقیهی شیراز

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز مهندس قنبریان  مدیرعامل و دیگر مدیران این شرکت   با حضور در بیمارستان شهید فقیهی با دکتر اکبری معاونت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکتر  تدین مدیر عامل بیمارستان شهید فقیهی شیراز و کادر درمان این بیمارستان دیدار و گفتگو کردند .

بر اساس همین گزارش مهندس قنبریان طی سخنانی از اقدامات کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بیمارستان شهید فقیهی شیراز در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کردند و بیان کردند کسانی که سلامتی و زندگی خود را به منظور حفظ سلامتی هموطنان به مخاطره می‌اندازند و در تمامی ساعات شبانه روز، صبورانه و پرتلاش برای حفظ سلامتی و بهبود حال بیماران تلاش می کنند دارای ارزش بالایی هستند و مراقبت از بیماران دلی بردبار و انگیزه بالای خدمت می‌طلبد و چه پر عظمت است همت این قشر از مدافعان سلامت که بی شک عنایت خدای مهربان است به مدافعان سلامت.
مهندس قنبریان اضافه کردند : در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، پتروشیمی شیراز اقدامات آموزشی و پیشگیرانه گسترده‌ای در سطح مجتمع خود اجرایی کرده است و با توجه به اطلاعیه شیوع ویروس کرونا از سوی وزارت بهداشت ، پتروشیمی شیراز طی این  مدت   جلسات متعدد ستاد  مدیریت بحران را در راستای مقابله با ویروس کرونا تشکیل داد .
دکتر اکبری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم در سخنان خود  گفت: با توجه به انتشار ویروس کرونا و لزوم آمادگی زیر ساخت های بهداشتی و درمانی، برنامه ریزی برای پیشگیری و کنترل این بیماری در دستور کار معاونت درمان قرار گرفته است.

او با بیان اینکه در همین راستا کمیته ای در دانشگاه تشکیل شده و تمامی تجهیزات و ملزومات موردنیاز برای استفاده احتمالی نیز آماده شده است، افزود: علاوه بر این اقدام، ضمن ارائه آموزش های لازم چهره به چهره به کارکنان اورژانس بیمارستان ها، بخش های مخصوص بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا در حال انجام وظیفه هستند. دکتر اکبری وضعیت فعلی استان فارس را در مقابله با بیماری کرونا نسبت به دیگر استانها مثبت ارزیابی کرد و از تلاش کادر درمانی بیمارستانهای استان تشکر کرد و همکاری مردم استان را در رعایت توصیه های  بهداشتی در مقابله با این ویروس را رضایت بخش اعلام کردند .
در ادامه دکتر تدین مدیر عامل بیمارستان شهید فقیهی شیراز و کادر درمانی هم از آمادگی کامل خود برای مقابله با این بیماری خبر دادند و از همکاری کامل مسئولین شرکت پتروشیمی شیراز قدردانی کردند.

امتیاز :  ۳.۴۴ |  مجموع :  ۹

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0